NUT3GOLD - Susu Colostrum untuk 35 tahun ke atas

 

                                                                                 




Apakah puncanya berlaku Penyakit Lutut?

1. Umur : Semakin meningkat usia tua, proses penyembuhan rawan pada tulang untuk sembuh akan semakin perlahan.

2. Berat badan : Semakin tinggi berat badan seseorang, semakin tinggi tekanan yang akan dikenakan pada sendi lutut. 

3. Keturunan : Ini termasuk faktor genetik yang menyebabkan seseorang itu lebih cenderung untuk mengalami osteoarthritis lutut. Ia juga mungkin disebabkan oleh faktor bentuk tulang atau postur kedudukan lutut yang diwarisi dalam keluarga. 

4. Jantina : Wanita yang berusia 50 tahun dan ke atas lebih berisiko tinggi untuk mengalami osteoarthritis lutut berbanding lelaki.

5. Kecederaan lutut : Kebiasaanya mereka yang pernah mengalami kecederaan yang berulang kali pada lutut akan cenderung untuk mengalami osteoarthritis lutut. Contohnya mereka yang terlibat dengan pekerjaan rutin yang banyak melibatkan mencangkung, melutut dan mengangkat barang yang berat (55 pounds dan ke atas), aktiviti ini menyebabkan tekanan yang konsisten diberikan pada sendi lutut.

6. Atlet : Atlet yang terlibat dalam sukan seperti bola sepak, tenis atau berjalan jarak jauh berisiko tinggi untuk mengalami osteoarthritis lutut. Digalakkan untuk atlet sentiasa mengambil langkah berjaga-jaga untuk mengelakkan kecederaan ketika latihan dan bersukan. Walau bagaimanapun sangat penting untuk seseorang itu sentiasa konsisten dalam mengamalkan senaman yang mempunyai intensiti yang sederhana bagi menguatkan otot dan untuk mengurangkan risiko osteoarthritis.

Otot yang lemah pada sekitar lutut akan meningkatkan risiko seseorang itu untuk mengalami osteoarthritis.

7. Penyakit-penyakit lain : Mereka yang mempunyai penyakit 'rheumatoid arthritis' dan mereka yang mengalami gangguan metabolik tertentu seperti berlebihan iron atau hormon tumbesaran dalam badan berisiko untuk mengalami osteoarthritis lutut.

                                                                                    

Jangan risau, masalah anda boleh diselesaikan dengan NUT3GOLD!

ATASI MASALAH LUTUT ANDA DENGAN MENGAMALKAN BAHAN CELADRIN

Salah satu bahan yang sangat berkualiti dan berkesan adalah Celadrin yang telah membantu ramai pesakit lutut kembali sihat seperti biasa. APA ITU CELADRIN?


Jom kita lihat keberkesanan Nut3gold kepada penggunanya ******





Untuk mendapatkan produk NUT3GOLD ni boleh beli di kedai shopee ina lyna beauty int3tree 

Jemputlah singgah ke Tik Tok ina yer ... Lyna Beauty Int3tree


















 


 



 

0 comments:

Followers

Recent Comments