Monday, July 22, 2013

MENU RAMADHAN 1434H (2013)


ASSALAMUALAIKUM

Hari ni dah nak masuk 13 hari kita berpuasa ye, bagaimana dengan puasa rakan-rakan semua? Tahun ni alhamdullillah kak sally dapat berpuasa tanpa banyak masalah. Perut pun kurang meragam. Tahun ni juga kami sekeluarga berbuka puasa ala kadar aje. Kuih-muih pun tak sehebat seperti tahun-tahun lepas. 

Sekadar ingin berkongsi lauk-pauk dan kuih-muih semasa berbuka puasa...jom layan .....

Sotong sumbat kentang

Ayam goreng tepung segera

Puding trifle laici

Karipap dan roti john dari bazaar ramadhan

Roti john dari bazaar ramadhan

Kebab daging dari bazaar ramadhan

Air ribena 

*Menu di atas adalah dari awal puasa hingga hari ke 11 berpuasa ye...jangan salah sangka pulak sebab semua juadah ni bukan  untuk berbuka dalam satu hari.   




6 comments:

JaSSNaNi said...

assalam..
puasa kita ok... blom bocor.. :) hehehe.. :)
sedap menu tu.. saya suka ayam goreng tepung segera tu.. ingat petang ni pun nak masak ayam goreng + sup sayo je.. nak ringan2 je menu petang ni.. :)

DIARI FARISHA said...

yummy! sedapnya

Yatie Fizzy said...

alhamdulillah =)...owhh ingatkan makanan2 tu tuk 1hari yer hi3.. in shaa allah yf harap ramadhan kali membawa sejuta makna buat kita semua aminn..=)

FARAH deeb said...

hAHAHA... seb baik ade nota kat akhir tu sebab mati2 ingatkan menu untuk satu hari. Sedapnyeeeeeee...!

NadiAzmaN said...

wah sedap nyerrrr

Nur Rabiatul said...

balas kunjungan akak. sotong tu sedappp!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket