Friday, May 4, 2012

MENU JUMAAT 4 MEI


Assalamualaikum dan salam Jumaat 4 Mei 2012. Hari ni dah 3 hari anak kak ina yg sulung tu masuk plkn Kg Hijrah, Pekan Pahang. Alhamdullillah dah sampai dengan selamatnye. Jangan terkejut pulak tengok gambar terung dan tomato tu. Sebenarnye kak ina nak masak kari dgn 2 bahan utama ni sebagai menu tengahhari hari ni.


Yang ni udang goreng tepung. 



Dah siap pun ... kari terung panjang ngan tomato.

Selamat menjamu selera...

4 comments:

FARAH deeb said...

Perghhh... kasik le menu hahaha.. kalau nak mintak makan sah2 jauh tak sampai!

Muhammad Zizi Hafizzie said...

baru je tengok kari dah terasa lapar.. :-)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Wahhh...suke masak nieh...bleh geng!:) happy blogging!

Cik Amal said...

paling suka udang tepung !!
=;(
from cik amal(fb)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket