ELEGANT DI INT3MALL

 

ASSALAMUALAIKUM 


Elegant di int3mall. Tentu ramai dah kenal produk brand elegant ni kan. Ada night recovery cream, sunscreen whitening emulsion, jeju cleanser, age defiance oilet serum, cellulose face scrub dan cheeky blusherx rozyana. Jom kita survey satu satu ... 

1. Night recovery cream ni berfungsi untuk melembapkan kulit selama 42 jam. Boleh digunakan untuk siang dan malam. Sesuai untuk semua jenis kulit. Tidak berminyak dan melekit, sangat ringan di muka. 1 botol 30gm boleh digunakan selama 2 - 3 bulan (bergantung kepada penggunaan)                                        








2. Elegant sunscreen whitening emulsion. Mengekalkan kelembapan kulit, mengecilkan liang pori, mengawal minyak, cerahkan kulit, mengurangkan garis halus dan mengurangkan jeragat





3. Jeju cleanser mengandungi 6 kompleks sayuran hijau. Untuk mengatasi masalah kulit, membersihkan liang pori dan menguatkan kulit anda.





4. Age defiance oilet serum. Dengan AEDOS serum kulit wajah akan lebih licin, cerah, anjal, awet muda dan lembap. 






5. Cellulose face scrub. Kesegaran dari citrus dan caviar lime mampu menghilangkan kotoran, menghilangkan sel kulit mati dan menyegarkan kulit. 





6. Cheeky blusherx Rozyana sesuai untuk semua tone warna kulit, menghidrat dan melicinkan kulit. Boleh digunakan di pipi, mata dan bibir.




Untuk membuat pembelian di int3mall boleh klik di sini  Lyna Legacy

atau boleh juga wssp di sini  lyna

































0 comments:

Followers

Recent Comments