SYAMPU MANDIAN BADAN (KOIBITO)

 

Assalamualaikum, semoga ceria-ceria sahaja hari ini. 


Hari ini kak ina nak memperkenalkan produk-produk syampu mandian badan dari jenama Koibito yang ada dijual di dalam apps int3mall. Apps Int3mall merupakan salah satu platform/tempat membeli belah secara digital.

Pertama syampu mandian badan Susu Kambing & Aloe Vera. Syampu mandian badan ini mengandungi susu kambing & aloe vera yang ramai sudah tahu akan kebaikkan dan fungsi bahan utama tersebut iaitu ia berkhasiat untuk melembapkan kulit, melembutkan kulit, menyegarkan tanpa mengeringkan kulit. 

Kedua syampu mandian badan apple stemcell yang mana ia sangat baik untuk kesihatan menyeluruh kulit. Ia terbukti secara saintifik melambatkan penuaan dan melambatkan kedutan kulit. Stemcell juga dapat menjana semula sel-sel kulit supaya kelihatan lebih muda dari usia sebenar. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Ketiga koleksi gabungan bahan-bahan tertentu yang diformulakan khas dalam melindungi kulit kita dari keadaan cuaca yang ekstrem...cuaca panas melampau. Yang boleh menjadi kepada masalah strok haba atau masalah kepada kulit. Mandian ini berfungsi untuk memberi kelembapan kepada kulit dan melindungi kulit daripada bahang kepanasan melampau. Terdapat 3 pilihan aroma yang tahan lama selain membersihkan kulit, melembapkan kulit, menyuburkan kulit dan menganjalkan kulit iaitu @Pamelo & Sandalwood (anti oxidant & anti ageing) @7 Flowers Plants (nourish & moisture) @Kaffir Lime (glow & radiant)

Ia juga menggalakkan keseimbangan ph kulit kita dan menjadikan kulit kita lebih licin dan cerah. Tersedia dalam botol bersaiz 1000ml dengan harga yang berpatutan.

Anda boleh terus membuat pembelian di sini int3mall (untuk syampu mandian susu kambing & aloe vera) atau boleh layari kedai shopee kak ina untuk melihat/membeli produk-produk lain yang ada di dalam kedai shopee lyna beauty int3tree 


Dibawah ni kak ina sertakan gambar-gambar produk-produk yang berkaitan :-

                                                                                    








Pembelian di apps Int3mall akan mendapat penjimatan dan 'cash back' dengan mendaftar sebagai member dahulu. Anda boleh mendaftar di sini Pendaftaran Member

Kami juga membuka peluang kepada anda untuk menjadi 'affiliate int3mall' dengan hanya berdaftar di link di atas ni. Terima kasih. 





0 comments:

Followers

Recent Comments