Wednesday, November 5, 2014

MINI KARNIVAL KOPERASI SMKBBBK


ASSALAMUALAIKUM


Banner kat atas ni bukan untuk segmen atau giveaway yer...tapi ini ialah banner untuk Mini Karnival Koperasi yang telah berlangsung pada hari Sabtu lepas iaitu 1hb November 2014.

Banyak acara-acara menarik disediakan seperti gambar di atas tapi disebabkan hujan lebat dan kadang-kadang tu gerimis jadi sally dan anak-anak tak dapat nak bergerak banyak tempat. Target sally nak tengok arnab dan mini zoo tu tapi arnab tak de pulak, manakala kat mini zoo ada ular jer...tu pun kat dalam kelas. Nak ambik gambar pun susah la sikit, ni yang anak sally...nabilah tolong ambik kan...layan...


Lori biru tu tmpt nak daftar ahli koperasi, bas merah yg kat hujung tu ialah klinik bergerak



Gerai pizza

Gerai cenderahati

Yg ni tak dpt nak beli sbb ramai sangat orang...gerai makanan jepun...takoyaki

berehat kat kantin tunggu hujan reda...

beli apa tu...? hehe...sate ikan


Gerai 'favourite' kami...



Gerai kebab...


jeruk mangga...sedap

anak sally...siti yg jadi 'konduktor koir' kat sekolah ni, niat hati nak tengok persembahan dia dan kawan2nye tapi tak dpt sbb ada urusan lain dan sally pun kurang sihat waktu tu...

Selesai
























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket