Tuesday, October 7, 2014

HARI RAYA AIDIL ADHA 2014 BAHAGIAN KE 2


ASSALAMUALAIKUM

Hari ini Selasa 7hb Oktober 2014 ialah hari ke 2 kita menyambut hari raya aidil adha. Alhamdulillah dengan rezeki dari Allah SWT suami sally dapat membawa balik lagi daging korban dan juga juadah hari raya aidil adha dari tempat kerjanya.


Ketupat palas, rendang daging, lemang


Sup Tulang 

Syukur...kenyang dah!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tarikh hari ini juga merupakan hari lahir bonda sally yang tercinta/tersayang.


Sedih jugak sebab tak dapat pergi rumah mak nak sambut bufday mak..huhu, bagaimanapun pagi tadi sally dah telefon mak dan ucapkan kata-kata seperti di atas. Kenapa yer kalau cakap pasal lain tak sedih/sebak tapi bila nak ucap selamat hari lahir tu...mula lah sebak kan......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ini dia daging dan tulang daging korban yang sally ceritakan kat atas tadi...



Sekian








2 comments:

FARAH deeb said...

Haa kan dah kate rezeki tu ade je hehe... Alaa yeke nak wish sebak? Bukan cite psl lain pun same ke hujan?? Agaga!

Hidayah Ak said...

isk sedap pulak nampak ketupat daun palas tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket