Wednesday, May 22, 2013

SELAMAT HARI LAHIR


ASSALAMUALAIKUM

Hari ni kak sally nak kongsi gambar-gambar hadiah-hadiah dan kek-kek sempena hari kelahiran anak kedua kak sally dan juga kak sally yang tarikhnya hanya selang sehari pada bulan April lalu. Kek untuk anak kedua kak sally ni, dibeli di kedai King's Bakery. Untuk kak sally pula, dibuat sendiri oleh kak sally lah... jom kita layan gambar-gambarnya.









Kek untuk anak kak sally ialah kek oren dan kek untuk kak sally pula sepatutnya kek red velvet tapi warna merahnya kurang menyala dan jadilah kek pink velvet...hehe.
Ok sekarang kita layan gambar hadiah-hadiahnya pula. Kak sally hadiahkan sehelai shirt, kardigan dan + + + dgn anak kak sally beli handphone baru. Murah je pun...tapi fungsinya bagus jugak. Anak kak sally pula belikan untuk uminya ... layan..........




Oops...lupa pulak, anak sulung kak sally juga ada belikan hadiah iaitu keychain tarikh lahir. Terima kasih kat anak-anak umi yang bagi hadiah hari tu dan juga tak lupa kat mak kak sally yang sentiasa ingat tarikh lahir anaknya dan bagi hadiah juga. Sayang sangat-sangat kat mak dan anak-anak umi. 











1 comment:

huny madu said...

Sedapnya tgk kek kuning tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket