Friday, June 8, 2012

BAHAGIAN KE 2 MAJLIS PERKAHWINAN NANA

Assalamualaikum, lama betul ye... nak tunggu kak ina masukkan entri ke 2 sambungan majlis pernikahan dan persandingan Nana tu kan...!!! Okey sekarang kita boleh layan gambar-gambar sekitar majlis ni ye...


Sebelum bertolak ke surau untuk majlis pernikahan ... masing-masing membawa barang hantaran.

Dekat je surau tu pun ... jalan kaki 5 minit dah sampai.

Yang tengah betulkan songkok tulah ayah Nana bersama-sama dengan mak Nana iaitu kakak nombor 2 kpd suami kak ina. 

Upacara memotong kek oleh Nana dan Mahfuz. Cedap kek tu ...

Adik-adik ipar dan anak-anak buah kak ina sedang bersantai ...

Adik-adik suami kak ina ... dari Bidor dan dari Taman Selayang

Inilah keluarga belah suami kak ina ... itupun ade lagi yg tak dapat bergambar sama. Syukur alhamdullillah majlis telah berjalan dengan lancar. Kak ina juga bersyukur kerana mendapat kakak -kakak ipar, adik-adik ipar, abang-abang ipar, biras-biras dan anak-anak buah yg baik dan saling tolong menolong serta menyayangi semua keluarga. 







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket