Monday, May 28, 2012

DAH JADI ISTERI ORANG ... ANAK BUAH SUAMIKU

Assalamualaikum semua, apa khabar? Harap semuanye sihat. Cuti sekolah dah bermula. Banyaklah jemputan majlis kahwin yg dapatkan! Pada 26hb Mei 2012 bersamaan hari Sabtu, anak buah suami kak ina ... iaitu Nana (panggilan manje...gitu) telah selamat dinikahkan dengan suaminye yg bernama Mahfuz. Majlis akad nikah telah dijalankan di surau kat rumah Nana di Puchong pada pukul 10.00 pagi. Manakala majlis persandingan pula berlangsung di Dewan Serbaguna MPSJ, Puchong.


Inilah Nana

Alhamdullillah dengan sekali lafaz je...sahlah sudah Mahfuz jadi suami Nana



Yang bertudung merah tu ... anak ke2 kak ina bersama-sama sepupunye Piqah dan Mahirah.

Ni pelamin pengantin
Banyak lagi gambar-gambar majlis perkahwinan ni tapi kak ina tak sempat nak upload lagi. Insyaallah nanti kak ina akan sambung bahagian yg ke 2 ye...maaf ye kalau ade gambar-gambar yang kurang cantik maklumlah jadi jurugambar 'bidan terjun' ...hehe...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket