Saturday, May 12, 2012

SELAMAT HARI IBU

Assalamualaikum, sempena Hari Ibu ni kak ina nak ucapkan Selamat Hari Ibu buat mak kak ina, kakak, adik, kakak ipar, adik ipar dan semua kawan2 yg sudah bergelar ibu. Semoga hidup kita sentiasa diberkati oleh ALLAH SWT...insyaallah. Di sini kak ina nak kongsi kek yg kak ina buat sendiri sempena hari ibu ni. Nak kata cantik tu...taklah sangatkan. Maklumlah ni kali ke2 kak ina buat kek menggunakan krim hiasan. Selalunye kak ina hanye buat kek tanpa krim. Malulah nak cakap ... tapi kena bagitau jugak...sebenarnye kak ina tak pandai buat krim tu. Bila dah selalu tengok resepi kek dari blog kawan2, kak ina nak jugak cuba buat nye.Terima kasih kepada adik kak ina...Farah Diba dan kepada Azlita Aziz yg banyak memberi inspirasi pada kak ina. Setiap resepi kek yg dikeluarkan di blognye, kak ina mesti salin dan perhatikan betul2 cara hiasannye. Inilah hasil kerja tangan kak ina..
Yang kat bawah ni pulak ialah kek krim cheese dan tart buah-buahan yg kak ina beli kat kedai. Bukan ape...geram tengok bentuk dan hiasan kek ni...layan...
Terlupa lak ... yang kat bawah ni ialah kek hari lahir kak ina yg baru berlalu hari tu. Masa tu anak kak ina yg sulung tu belum masuk plkn lagi jadi dia tolonglah sama2 hiaskan kek tu. Dia memang minat menghiaskan kek ni. Kek inilah jugak kek pertama yg kak ina buat menggunakan krim utk hiasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket