Friday, October 12, 2012

2 MAJLIS DALAM 1 HARI


Assalamualaikum, kali ni kak ina nak citer sikit pasal 2 Majlis dalam 1 Hari. Tak pelik pun kan...
 Okey mula-mula sekali begini citernye. 

Pada hari Ahad lepas iaitu 7hb Oktober 2012, kami bertiga bertolak dari rumah kat Batang Kali ni ke Kelana Jaya untuk ambik anak sulung kak ina yang mengikuti kursus bakeri kat FIM . Dari situ kami ke Jalan Labis, Taman Haji Ismail Klang untuk menghadiri majlis perkahwinan sepupu suami iaitu anak pak usu suami kak ina. Jom layan gambar-gambar dulu...



Bergambar bersama-sama dengan adik abang, sepupu-sepupu dan saudara dari belah arwah ayah abang yang datang dari Pariaman, Indonesia. (bertudung kuning dan suaminye berbaju batik)




Untuk majlis ke 2 pula ialah majlis hari lahir mak kak ina yang ke 75 tahun. Majlis ni tak lah dibuat besar-besaran hanya kami adik-beradik sahaja yang hadir. Itupun abang dan kakak kak ina tak dapat datang. Tak banyak gambar yang dapat kak ina kongsi disebabkan masalah teknikal. Jom layan gambar-gambar yang ada ni...


Begitulah ceritanya.


















2 comments:

M√©uzAngelo™ XXIII said...

bile la aku nak kawen pulak ni.. haha :p

FARAH deeb said...

Aii masalah teknikal? Ooo upenya ade sedare belah Indon ek? Tak tau pun selama ni hehe... same cam arwah abah la kan. Keturunan belah sana gak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket